22 Eylül 2013 Pazar

Tahinli Pide Üzerine

Bugün Pazar, şimdi pazar pazar nasıl olsa yapacak bir işiniz yoktur. ne yapsam vakit geçirsem diye düşünüyorsunuzdur. siz iyisimi bütün bunları bir kenara bırakın Bozdoğana doğru yola çıkın, Mikadonun pide salonuna gidin (ziraat bankasının karşısında) önce bi az kuru yiyin ama kurunu içine turunç sıkmayı unutmayın -gerçi siz unutsanızda garson hatırlatıyor- ardından pide çeşitlerinden bir tane söyleyin, ben peynirli yumurtalı söyledim -bir porsiyon olsun yalnız ki tahinli için yer kalsın- peynirlinin üzerinde gördüğünüz manda kaymağı ama sizi korkutmasın başka türlü bir kaymak bu öyle ağır falan değil çok güzel yeniyor. ardından tahanlı söyleyin ama kaymaklı demeyi unutmayın, çünkü kaymağı içine koyuyorlar size gelene kadar erimiş oluyor. bu da çay ile iyi gider diye garson uyarıyor, tamam dedim ama ben çaysız yedim, bunlar güzelmiş bir de kıymalı pide yaptırayım diyorsun garsona -o da kendine iş edinmiş gibi; geldiğimden beri tüyolar veriyor ya- "abi fazla gelmez mi?" diyor, adamı ikna ediyorsunuz "yemiyeceğim paket yapıver" diye.
bütün bunları yaptıktan sonra zaten kapıdan çıkarken tekrar ne zaman gelsem hesabı yapmaya başlıyorsunuz. hala evden çıkmadıysanız aşağıdaki fotoğraflara bakabilirsiniz. afiyet olsun :)
meraklısına not: tahinli pideden bir porsiyon yedim malum formumu korumam lazım:)






Hiç yorum yok: